Hejdär

Nu sitter jag hemma och skickar lite mms till hjärtat mitt och ger lite förslag på nya jackor till honom som jag hoppas att han kommer gilla eftersom jag gjorde det:)
så det återstår att se..

Nu sitter jag här och väntar på att min mat ska tina upp så att jag kan värma den.. Sedan väntar jag också på att matchen ska börja.. Sedan ska jag förhoppningsvis till gamleport och heja på Mia som är där och går som modell hon gick vidare sist så jag hoppas hon gör det nu med:)
Då återstår det bara vad jag ska ha på mig ikväll ? Några fina förslag till mig kanske? För just nu är jag bara lite virrig och kan inte riktigt bestämma mig..

Detta var allt för nu..

- im watching you

"im gonna write you a love song"


/ Hjerpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0