Hem kommen

hmm..veckan hemma har varit ytterst intressant och måste säga en dag i Stockholm hann nog bli ännu mer intressant än hela veckan uppe i norrland..
Har inte gjort så mycket hemma har hunnit träna umgås lite och vaktat min lilla hund, sen hann jag med Antons födelsedags fest och den var ju också som den var..No comments .. Drack faktiskt inte för mycket utan bara fel sak, jag blev sjukt bakis däremot för att inte dricka särskilt mycket och det blev "slagsmål" mellan tro det eller ej Stina och Sandra ytterst intressant när nästan all sprit föll över mig..
Kan ju iallafall vara glad att det luktade mint och inte sprit..

Men nu saknar jag dom, de får ta och komma ner nångång här..

I Stockholm hände lite saker, vi gick på någon bjudning och det blev lite som det blev konstig stämning iallafall och jag kände ingen.. haha lite komiskt förutom att jag kunde prata med Linn och lillis.. De enda två mina räddare i nöden eller något..
Sedan åkte vi ut till Nacka för att festa ordentligt det var trevligt i början men sen blev det TOOO much.. för mycket folk man kunde knappt röra på sig och det var inte trevligt senare.. Däremot fick man sig ett gott skratt när en tjej började dansa mitt på golvet och halkad i spya:P bad luck där..



Jag och linn bestämde oss för att bege oss hem till henne för att sova istället så vi tog oss en liten promenad till vart bussen skulle gå.. och jag somnade senare på bussen..

Idag så följa Linn med mig ner på centralen och vi satt och pratade vid lite, tog oss till donken för lite mat och senare så satt vi oss och bara pratade lite grann mycket trevligt.. Saknar henne mycket vi får ses mer verkligen.. Men om typ 4 veckor så ses vi ju igen Jullan ska ju nämligen följa med mig till Stockholm och vi ska ha SUPER trevligt jag längtar..

Jag återkommer med mer skvaller senare, eftersom det finns massor att berätta:)
Nu ska jag äta.. ta det lugnt..

/ Hjerpe

Btw så fick jag sötaste mobilen av min far när jag var hemma, super fin:) I m happy..

Kommentarer
Postat av: jennie

Haha, vadååå, du hade ju skitkul i Nacka! :D Och ja, kaosigt blev det, men roligt var det endå! Haha! :)

2008-02-18 @ 22:50:05
Postat av: linn

haha, jennie är snabb och hitta allas bloggar, men kul att du kom hit, skulle faktiskt varit roligare om du kunde stannat längre !
saknar dig, ses rihanna veckan ;)

2008-02-19 @ 16:11:08
URL: http://sjohest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0