Hon är arg..

Ja då sitter jag här i skolan brevid Pulpan och hon är lite irriterad idag känner jag, eftersom alla bara klankade ner på henne på engelskan idag..:P Lite kul där..

Hur som helst så ska vi spela idag mot PH 07, även pulpan som är skitsur nu;)


Haha ska hem snart men bussen går inte om ungefär sisådär 20 minuter så det blev att sätta sig här och fördriva tiden litegrann..Jag är helt slut idag efter träningen är fortfarande sjuk så jag borde inte ha tränat men vem kan hålla sig? Inte jag iallafall efter en veckas sjuklighet..

Jag håller däremot också på att ladda ner hela säsong 1 på gossip iallafall resten av avsnittet som jag inte sett alltså från episod 8 :) Jag är superglad om den fungerar eftersom den sista jag laddade ner var det något fel på så nu får det bara inte vara det.. Och jag vill ha tillbaka min dator nu och mitt nya bankkort.. jag känner mig hjälplös utan datorn och bankkortet, jag kan itne sitta och göra mina arbeten eftersom jag inte har någon dator och jag kan helt enkelt inte sitta och bara ta de lugnt framför den..
Och mitt bankkort, ja vad ska jag man säga, jag kan inte handla utan att ta ut pengar och det stör mig för jag handlar nästan aldrig så mycket och då får jag bara massa kronor och det stör mig också..

image100


Nu ska jag bege mig, hade gott det ska jag ha iallafall

- im watching you

/ Hjerpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0