Igen..

Haha jag var bara tvungen att dra till ett till inlägg eftersom jag nyss läste Bergströms och jag måste bara kommentera den här..

Vadå säga nej att gå med mig på stan? Det stämmer verkligen inte tänk såhär istället om ni går med mig så kan jag nästan lova att ni aldrig kommer komma hem tomhänt iallafall och det är ju det som är tanken med att gå på stan och "shoppa" enligt mig, att fylla påsen med någonting istället för att komma hem med en tom.. Det är ju inte särskilt roande inte enligt mig så Emma, tänk om ibland kan det faktiskt vara positivt att gå med mig på stan =)
"Ibland" :P om inte annat är jag faktiskt förbannat trevlig:) Och ingen som bara springer mellan affärerna så ni får garanterat inte ont i fötterna..
Dock får jag det:/

image77
Så här roligt har man med mig på stan:)

Åååh nej nu ska jag slita mig över till tvn..

Gokväll..

- Im watching over you..

/ Hjerpe

Kommentarer
Postat av: emma

haha! jag skojar bara med dig ;)

2008-02-26 @ 21:32:31
URL: http://maoma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0