Igen..

Nu sitter jag här igen, vi drog oss aldrig utåt, vi gjorde oss i ordning sen så förstörde vädret allt och vi bestämde oss för att inte ta oss någonstans ikväll, det blir hemma ikväll istället och imorgon lagfest.. =)

Vi vann matchen idag med ganska mycket ändå, spelade urkasst i början men sedan började det arta sig, spelade höger 9 och kant på båda.. kant säg i anfallet men hur kul som helst att kontra:) Men sånt är livet.. Jag vågar ju inte riktigt än och än värre var det ju mot Ph 07 eftersom det var mot dom jag skadade mig sist så det kändes nervöst i början att ens våga spela mot dom, men jag vågade och jag känner mig stolt att ha kommit över det psykiska partiet nu är det bara att komma tillbaka igen =) Jag längtar super mycket..
Vill bara kunna vara som förut köra på 100 hela tiden..

Jag har tänkt sätta mig framför tvn faktiskt, göra mig lite te och rostade mackor och det låter mysigt i mina öron för jag är dötrött nu och behöver vila upp mig ..

Nu tar jag mig härifrån för nu kurrar magen min..

image28


Hoppas ni får en mysig kväll ikväll eller att ni får en riktigt partynatt tillsammans med era nära och kära, jag ska iallafall ha det trevligt hur som helst :)

-im watching you

/ Hjerpe

Kommentarer
Postat av: vickan

sötnos jag tycker du är hur grym som helst som ens vågar ställa dig på plan igen! Snart släpper de helt o då kommer du kunna köra till 100 procent,om inte mer. Jag tror på dig!! :)

2008-03-01 @ 00:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0