jag darrar..

Jag darrar nästan av ilska, besvikenhet och även att skratt..
Jag vet iallafall nu, vart ni står och vad ni står för !!!!!!!!!!!!!!! Jag behöver nog inte ens nämna vad jag pratar om..

Jag tänker inte längre efter detta lägga en droppe energi på det, jag vet att det kan bli bättre än såhär och det kommer det bli tro mig..
Nästa år, jag längtar..

Eller kanske inte nästa år jag längtar efter nästa år, efter studenten då jag är fri, fri från skolan och er ni som bara förstör ens humör så otroligt lätt, som inte har ett dugg rättvisa i eran kropp.. inte ens en eftertanke era egoister..

Jag vill bort och jag kommer känna mig lycklig när jag kommit bort, bort från allt detta som bara snurrar och tränger inne i mitt huvud..

Nu ska jag sova..

Godnatt..

/ Hjerpe

( sorry för ett argt inlägg, men jag behövde bara skriva loss lite )

Jag vill bara rymma härifrån just nu.. Vara där jag mår som bäst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0