Just got to be kidding..

Jag har ingenting att göra just nu, det bara är tråkigt,tråkigt och tråkigt.. däremot är jag klockan lite sent och jag kanske borde gå och lägga mig för att få den sömn jag behöver så jag orkar upp och träna imorgon ? Jag tänker faktiskt vara hurtig..Träna rehab och kondition, supra låter det i mina öron.. jobbigt men nyttigt..

Ska försöka köra på som "healthy food", nog för att jag egentligen är nyttigheten själv men de senaste dagarna eller ja kanske ska erkänna sedan jullovet så har jag fuskat, inte lite utan väldigt mycket det har slunkit ner lite gott här och där ibland..
Senaste imorgon när jag satt på Landvetter flygplats och väntade på flyget till Stockholm så tog jag mig en chailatte och en grov scones med marmelad på från Espresso House.. Ååh ja, det är mitt favorit ställe, hittils vet jag inget stället som slår E H något förslag kanske?
Flygplatserna idag, först satt jag i typ en 35 minuter på landvetter och gotta i mig lite chai, sedan blev det Arlanda i 6 timmar och vad kan hitta på där? inte särskilt mycket jag strosade runt lite i affärerna och på taxfreen, jag köpte mig en bok. tänka sig (JAG) i högsta person köpte en bok och den är snart utläst:P

Lögligt kul detta, mitt tredje inlägg idag, visst är jag hurtig, nu ska ju min dator även in på lagning så efter det kommer ju kunna sitter timme ut och timme in och massa inlägg kommer poppa upp här om vad som händer :)

Kanske kommer lite mer private stuff här sen också om vad jag tycker och tänker, vad som cirklar runt i mitt huvud om dagarna och hur jag ser på saker och ting.. Kan ju vara intressant om man är som jag kanske;)

Hur som helst velade min syster ha med mig ut och åka längdskidor imorgon och gud säger jag bara, det var åratals sedan sista jag stod på ett par längdskidor, min "talang" kanske sitter kvar man får väl hoppas, fast jag strejkar om det är för kallt då går jag inte ut genom dörren, du fryser mina fossingar fast.. inte kul :/

Aah, men nu ska jag inte skriva mer.. Måste bara säga att jag älskar min nya scarf från Rut mfl, den passar nästa till allt:) mysig färg på den också, lite mörkblå svart typ..

Aja nu ska jag sov, natti natti så updt jag imorgon

/ Hjerpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0