Lång natt

Sitter just nu på övervåningen och tar det lugnt har just kollat 3 avsnitt av greys anatomy och jag känner mig slumrig i ögonen just nu, då frågar jag mig hur kan jag vara slumrig i ögonen när jag kollar på världens bästa serie? Jadu om jag hade svaret kanske är trött innerst inne..

Funderar även på att tjuvkika på Gossip Girl fast då har jag ju ingenting att se framemot om veckorna ellerhur? Inte bra, inte bra.    .                   


Har även hittat VÄRLDENS grymmaste sida som man kan hitta allt från serier till musik osv .. Men forget it jag nämner den inte ikväll om ni är nyfikna så kanske jag är snäll imorgon.. =) Jag har blivit värsta "bloggerskan" märker jag, eller har jag bara haft långtråkigt det är ju också någonting att grubbla över? Jag kanske bara har hittat ett nytt intresse?
Innerst inne har jag alltid älskat att skriva, men aldrig förstått mig på bloggare alls och nu sitter jag själv här i stolen.. Nästan som ett beroende:P haha

Ska snart gå och sova, mina ögon känns väldigt slumriga..
Hur som helst saknar jag mitt hjärta hur mycket som helst.. önskar han vore här nu, om allt vore så bra .. Drömmar sägs gå i uppfyllelse ? Men när ska min göra det? jag kan bara säga (TIME) ..

"Ärlighet, ja vad man än ska kalla det eller hur man än ska förklara det så ställer det till många problem här i livet, många som löses snabbt och många som tar mycket längre tid, kanske till och med aldrig läker..
Ärlighet är något beundransvärt, även ska man inte glömma borta att förakta den, den förstör, krossar vår vardag ibland då och då, förstör vårt humör, tar ifrån oss våra skratt och leenden men den bringar även lycka, kärlek och mycket mycket mer, vi ser på saker alldeles för negativt, om man skulle kunna vara sådär positiv hela tiden så skulle min och säkerligen många andras vardag vara så mycket bättre än vad den är.."

Tog från min nogg som jag övergett eller inte direkt övergett bara skriver mindre i.. Lär väl komma där någon dag också=)

Nu ska jag ta mig härifrån och krypa i sängs som många andra redan har gjort .. Natti Natti

/ Hjerpe



image21

Natti Natti







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0