Linköping

Nu sitter jag i Linköping ute i Malmslätt, har varit extra slö idag och klivit upp sent fast jag är ändå ganska duktig eftersom jag just bakar scones till frukost och det är super gott:) Iallafall när man är hungrig och det är jag faktiskt idag..

Idag blir det nog att mest ta det lugnt eftersom jag känner mig lite krasslig och helst inte vill bli sjuk så det blir nog en promenad med hjärtat, sen återstår det väl att se kanske laddar ner någon film eller så och kollar på ikväll, blir nog troligast middag hemma hos Erock imorgon, hoppas på tacos jag är super sugen på det..

image70

Bussresan gick faktiskt bra, dock var jag otroligt trött på kvällen somnade tidigt före tolv :), jag har redan börjat läsa på bok 4 och jag kan knappt hålla mig dem är superbra serien med..
Någon med förslag på någon ny bra serie man kan börja kolla på?

Ska nog ta mig neråt och kolla sconesen så de inte blir brända.. men hoppas ni får en bra dag i dag för det kommer nog jag att få känner jag på mig.. och att eran helg blir rolig som aldrig förr:)

/ Hjerpe


Kommentarer
Postat av: carrii

Hej Emma! Tänkte bara visa dig en sak=) Hur sjukt lik du är Peyton i One Tree Hill??

kolla in min blogg så får du se bilden =)

Puss!

2008-02-22 @ 18:30:31
URL: http://caarroliten.blogg.se
Postat av: carrii

Hej Emma! Tänkte bara visa dig en sak=) Hur sjukt lik du är Peyton i One Tree Hill??

kolla in min blogg så får du se bilden =)

Puss!

2008-02-22 @ 18:30:53
URL: http://caarroliten.blogg.se
Postat av: sandra

ladda hem californication, den är bra;D och desperate housewives och greys =)

2008-02-24 @ 13:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0