Mat dags..

Nu håller jag på att laga lite mat, blir hemlagade köttbullar och makaroner: ) Gott om inte annat.. jag är jätte hungrig åt sist vid typ 12 och nu är klockan halv 7.. min mage är alldeles för tom just nu, inte alls bra.

Har just varit och solat med Julia och Emma och jag brände mig lite grann på läpparna, har aldrig varit med om att ett solarie var så varmt som det var idag, menmen jag fick ju iallafall lite färg så det är väl huvudsaken tänker då absolut inte ligga i samma igen, det får bli något annat då istället för den där förstärkaren:P

Hann nästan göra klart mitt arbete idag, duktigt av mig:) dock måste jag nog finslipa på det lite granna men jag känner mig ganska lugn nu ändå när jag börjar bli lite klar.. och nu när jag upptäckte att Emelie inte var hemma så kan jag kanske sätta på ett Gossip avsnitt vore inte helt fel :) I just love it..

448371-74

Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt, kanske gör lite manikyr osv om jag orkar ta mig till affären igen för en ny jätte gott luktande ansiktsmask eller kanske inte:P kanske blir så att jag bara fixar händerna och fötterna och tar mig en skön dusch lite senare skulle inte sitta hela fel:)

Nu skulle det sitta perfekt om kylan skulle försvinna för jag känner mig verligen less på den, nu vill jag ha sol och värma.. okej om det ska vara kyla så kan det väl åtminstone vara soligt och sluta blåsa och regna .. det skulle verkligen underlätta min dagar :)
Juste jag skulle ju lägga in mina senaste köp ska fixa det nu;)

 

Sedan kan ni få se lite av mina annorlunda dagar bland annat skoldagar:P eftersom jag är sjukt generös idag..


 Min älskade hund


Nu kilar jag, lägger in ett inlägg snart om vackra norrland..

-im watching over you

/ Hjerpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0