Morgon

Nu sitter jag framför Emelies dator hemma eftersom jag är sjuk så gick jag inte på träningen imorse det var faktiskt inte så stor ide att bara komma dit och få närvaro och sitta där och vänta i typ 4 timmar tills min lektion börjar så jag bestämde mig för att ta en lugn morgon och sjukanmäla mig istället.. Jag är helt slut i hela kroppen det är dö jobbigt eftersom jag vill träna nu.. Och vädret gör det heller inte bättre, bara regn och regn igen tråkigt nog :/ Det förstör en hel dag detta regnande.. Fast däremot ska jag gotta mig med ett Gossip Avsnitt ikväll och det gör mig mer glad :)

image73


Hur som helst har jag inte tänkt låta detta väder få mig på dålig humör istället tänkte jag ta fram det där mys humöret senare i eftermiddag och sitta framför tvn med lite te och mysa för mig själv eftersom inte hjärtat är här.. Så det får det nog blir =)

Hoppas ni har finare väder än detta iallafall och att eran dag blir en sådan där super Tisdag.. Fast enligt mig så är Tisdagar himla jobbiga eftersom det är mer än halva skolveckan kvar innan det är Fredag..

Nu ska jag hoppa i mina kläder och ta mig en tripp mot skolan, ha det gott:)

- Im watching over you

/ Hjerpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0