Nattinatti

Nu sitter jag framför Emelies dator igen, ska alldeles strax gå och lägga mig..

På tal om att sova så har jag faktiskt inte alls lust med det, och jag vill heller inte till skolan imorgon, jagvill bara ligga hemma i sängen och sova och bara lata mig, hur skönt som helst vore det:) Men är det vardag så är det, däremot kan jag vara glad att dagarna bara rinner på för snart är det 12 mars och då får tiden gärna då och slowmotionför min del.. kommer bli super kul.. Ska försöka hitta mig ett par jeans iaf och kanske ett par skor eller en vårjacka:) Återstår att se hur rik jag är..:P

Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig imorgon, men det slog mig alldeles just att jag kan ju lika gärna tänka på det på morgonen det blir alltid bäst då när man bara drar på sig någonting :)
Jag är röd som en tomat just nu, det går nog över förhoppningsvis, det är den där värmen som lagt sig nu så då blir ja röd och sen förhoppningsvis brun lite iallafall :)

Jag hittade världens sötast bikini som jag BARA måste ha.. den var super..

image97

Ellerhur? Visst är den supersöt? snygg dessutom.. i love it..
På tal om det pratade vi ja, pulpan och emma om det idag faktiskt så nu har jag hittat den.. och jag vill verkligen ha den :) Jag får se till att skaffa den också, dessutom fyller jag 18 om typ 1½ månad eller något och jag satt och funderade vad kan man önska sig på sin 18 årsdag? Jag kommer inte på något sådär speciellt som jag VERKLIGEN vill ha eller som är värt att önska sig på sin 18 årsdag.. Förslag tack?

nu går och nannar, sov gott och drömma fina drömma det ska jag göra..

- Im watching you..

/ Hjerpe

Kommentarer
Postat av: Timeeyy

du suuuuuuuuuuger ;) haha

2008-02-28 @ 00:15:06
URL: http://timeeyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0