Ohlala

Imorgon är det party som gäller och jag hoppas på att det blir kul för att jag verkligen ser framemot att komma ut just nu det var ett bra tag sedan faktiskt..

Och julia verkar vara lite på det där med Stockholm osv, och jag hoppas verkligen hon vill för jag vill verkligen skulle vara så sjukt kul, parta, konsert och shopping kan det bli bättre? No way..

image40
Lite karaoke med Julia.. Vilken kväll där, mer var väl planerat ? vi får ta igen det i sthlm då..

Och imorgon blir det att ta det lugnt, träna lite om jag hinner, käka och sedan ut och parta lite och sedan på lördagen ska jag upp vid ca 6 :S jobbigt läge där för mig men det ordnar nog sig..

Ikväll hade jag faktiskt inte så mycket att skriva förutom att jag ser framemot denna helgen väldigt mycket hoppas på att det blir trevligt för engångsskull :)
Nu ska jag sätta mig och kolla på Gossip tror jag..

/ Hjerpe

Kommentarer
Postat av: virvelvinden

12 mars 12 mars 12 mars 12 maaaaaaaaaaaaars!!!!!!!!!!!

2008-02-14 @ 23:43:01
URL: http://virvelvind.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hon ska typ göra det vid nacken, lite ner mot axeln.
Ja asså, det är ju inte så mycket fett på vristerna, så där gör det nog ont. Skulle jag tro.

2008-02-15 @ 08:49:10
URL: http://behindtheblonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0