Ojdå..

Kom nyss hem från sjukgymnasten, jobbigt var det med tester kan jag lova :/ menmen nu är det överstökat och om ca 4-6 veckor ska jag tillbaka så nu blir det att vänta ytterligare.. och det känns inte särskilt kul men nu är det bara att fortsätta träna på, köra lite hårdare så jag snart är i bättre form än tidigare förhoppningsvis :)

Ska snart och kolla på matchen som spelas vid 20:45.. seeegt om inte annat :/ menmen tråkigt att den är så sent annars skulle det vara kul att kolla men nu måste jag prata med Harry om pengar så det är ett måste.. Imorgon blir det att åka till hjärtat och jag längtar, dock missar jag hur mycket som helst i skolan och det känns ju inte så kul.. menmen hur som helst får jag väl jobba in det på något sätt..

idag känner jag mig faktiskt ganska pigg förutom när jag åker buss, har en tendens att somna på bussar vet inte varför men dom gör mig bara otroligt trött.. :P

okej nu såg jag att jag måste gå jag skriver lite senare over:)

/ hjerpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0