On my way

Snart beger jag mig till Morfar, sitter just nu och bara väntar på att min syster inte ska vara så seg och kunna komma hem och äta så vi kan ta oss dit någongång..

Hämtade ut min bok idag, är super nöjd nu.. nu slipper jag oroa mig för den 6 timmar långa bussresan från Stockholm till Göteborg, jag kommer absolut kunna ta mig igenom den:)
Det var inte bara boken jag fick med mig utan även ett album som jag ska gör ett kollage i mitt lite smått och gott, fick även med mig supergulliga silvriga klistermärken med fjärilar på=)

på tal om fjärilar så funderar jag om jag ska våga göra tatueringen jag velat ha nu ett tag, den är super fin och jag älskar ju fjärilar så varför inte är väl frågan? Jo tack smärtan är svaret.. :/

Det är inte denna jag vill ha men den var söt ändå.
image39

Åh jag hoppas verkligen att Julia vill vara mitt sällskap upp den 12 mars.. I hope, hope, hope :)

Nu beger jag mig härifrån eftersom min syster just kom hem så vi lär nog åka snart skulle jag tro, hoppas ni får en trevlig kväll precis som jag :)

/ Hjerpe

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Min kompis ska tatuera sig på måndag.
Jag tror hon sak göra en blå fjäril faktist :)
och sitt namn.

2008-02-14 @ 17:40:57
URL: http://behindtheblonde.blogg.se
Postat av: virvelvinden

Hej bummsan :) När är Rihanna? För jag känner mig ganska sugen nämligen :P

2008-02-14 @ 18:51:16
URL: http://virvelvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0