Seg kväll

Har just kommit från träningen och den var verkligen tråkig måste jag säga, då var faktiskt gårdagens träning mycket bättre.. Menmen thats life..
Vill tillbaka nu och bara kunna köra på som vanligt utan att mitt knä ska tjorva, men till rödspätte då måste jag vara tillbaka, måste, måste verkligen..

Däremot kom jag hem och fick i mig lite sushi och det var gott, inte jätte mättande mer skönt mättande.. Om man bara skulle kunna få beställa in det när man ville eller kanske till och med skulle ha en egen kock, gud vad god mat jag skulle få varje dag då=)
Eller om jag själv vore kock, fast jag måste faktiskt erkänna att jag behärska matlagning väldigt bra när jag väl vill.. Det kanske sitter i generna, fast däremot har jag inte tänkt att bli någon kock..Jag håller nog mig det andra saker.

Ikväll blir det att bara ta det lugnt, ska hoppa i duschen alldeles strax, sedan blir det att kolla mitt sista :/ avsnitt av Greys.. Men det kommer nog vara ett spännande avsnitt och sen är det bara att vänta på nästa säsong..
Tror jag ska tjuvkika lite på Gossip också jag är såå sugen, bara för att jag kollar på det nu betyder det ju inte att jag inte kan kolla den igen eftersom den är super bra så kommer jag garanterat kunna se på den om och om igen ändå så, precis som greys:P

Blir party ändå med Linn, wiho det ser jag framemot..Inte helt fel.. Linn brukar vara kul att festa med så jag hoppas att mina förväntningar uppfylls, eller så kanske jag inte ska ha så mkt förväntningar det brukar alltid bli knas då så det kanske får bli som det blir istället, kul kommer det iallafall vara hur det än går =)

Nä nu tar jag mig mot en skön och varm dusch..

/ Hjerpe


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hoppas du haft en bra dag=)

2008-02-13 @ 20:23:07
URL: http://behindtheblonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0