Seg söndags kväll

Det blev inte Stina ikväll, jag var för seg på att käka middag och hon skulle upp vid 6, alla har skola och jag sitter här med sportlov, det känns lite tragiskt ändå .. Vad jag ska spendera mina förmiddagar åt? Jag får försöka sysselsätta mig .. Läsa ut engelska boken, sedan kan ja ju alltid strosa runt i affärer .. Jag kan ju alltid gymma, sen kan jag ju alltid sitta här eller nåt =)

Däremot imorgon ska jag troligast "coacha" pappas små flickor som spelar.. "pappas små flickor" lät ju lite perverst men så är inte fallet utan hans handbolls tjejer han tränar typ 96 till 94 eller nåt tror ja, har inte sån stor koll men det ska väl bli intressant tror jag .. :P återstår väl att se..

Så imorgon, vad är planerat för min del? Jag ska nog upp på morgonen på gymmet och köra lite ben eftersom jag tog armarna idag, sen blir det nog en springtur på springbandet eftersom jag inte kan springa ute.. too much snow;) Sedan ska jag nog umgås med Stina som jag hoppas jag kommer hinna med om hon nu inte ska gå och lägga sig än en kväll mycket tidigt..

Hur som helst längtar jag mycket til Gossip girl boken kommer det är sjukt och jag är ingen bokmal och aldrig har jag varit heller, detta kanske är en vändpunkt för mig eller så är böckerna bara otroligt intressanta och roliga att läsa? Möjligen är det nog så..

  

Jag saknar er där nere dessutom, Julia vi måste ta och dra igång den där helgen här nångång när vi får tid till det och inte har så mycket matcher.. Och Emelie ooh ja vi ska ta oss till sthlm någon helg bara parta loss och ha kul, kanske borde jag prata med Linn också om det så hon vet att jag planerat henne med i bilden med=P vore kanske bra..

image15

 Kan inte hjälpa det, men är helt såld på Gossip Girl;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0