Skolan

Sitter just nu i skolan, ska alldeles strax ta mig hemåt för att sedan ta bussen mot Linköping.. Det kommer bli trevligt:) Saknar mitt hjärta väldigt mycket..

Har inget internet hemma just nu vet inte vad som har tagit åt det menmen får ödsla lite tid här i skolan då istället och hoppas på att det ordnar sig snart, blir nog en lugn helg känner jag börjar känna mig lite krasslig faktiskt.. hade halsbränna imorse och har det fortfarande..

Hur som helst så tar jag mig nog mot bussen nu..
Hoppas ni får en lika trevlig helg som jag förhoppningsvis kommer få..

och 12 mars.. det är helt klart nu och det kommer bli superkul:)

image61

Blir lite shopping och väldigt trevligt sällskap..

Nu är det ju bara att fokusera sig på en 4 timmar lång resa upp till Linköping, vad ska jag göra? Läsa en bok kanske lyssna på lite musik något annat förslag också?
Sen behöver jag lite råd, vad ska jag ha på mig den 12? Förslag ?

Nu kilar jag...

/ Hjerpe

Kommentarer
Postat av: linn

DEN TURKOSA:D:D ;)

2008-02-21 @ 15:43:14
URL: http://sjohest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0