Tester och Gossip

Hade tester idag i skolan jag avskyr verkligen dom och jag har försämrat mig måste jag erkänna och jag skyller självklart på mitt knä, eller så är det bara så att jag inte har haft tid för att träna på sådant detta året, det har varit fullspäckat och det lär det nog bli framöver också :)

Det är bokat nu.. 12 mars ska bara fixa biljetterna och så sen bär det iväg.. det ska bli riktigt trevligt :) Får dessutom träffa Linn och det är alltid kul och förhoppningsvis Jennie och Lillis igen .. Trevliga de där..

                          
Love VS !


Hur som helst idag blir det först att försöka fixa tvn som troligast Emelie gjort fucked igen, haha ovanligt hon är då absolut ingen tekniker.. Och sedan ska jag försöka läsa lite och efter det blir det GOSSIP och jag har längtat sedan förra Tisdagen, ska ladda ner hela säsongen när min kära dator kommer hem till mig igen... Den är ju på lagning nu det är därför jag inte heller kan uppdatera särskilt mycket..

Haha 80 tal har jag varit idag.. Lite kul ;)

Jag är bara sååå trött på skolan just nu vill bara resa iväg och ha kul för engångsskull eller jag har ju kul lite då och då men jag vill bara bort härifrån och slippa tänka på allt just nu helst träningen och skolan.. Vill bara dega, umgås och ha kul helt enkelt..

Åker till Linköping i helgen ska bli trevligt att träffa hjärtat igen (L) Saknar honom super mycket..

image45

/ Hjerpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0