Thats just me

Sum 08 :)

Thats just me


Det där är så jag, jag längtar så himla mycket tills jag får mina cash till sommaren, det kommer bli underbart ellerhur?;) Iallafall för min del, det blir hur som helst troligast jag och Hedqvist som sticker till soliga ställen någonstans ute i vida världen, ska bli superskönt .. Party, sol och massa god mat får inte glömma ett trevligt sällskap också..

Idag, så är jag en skolker, haha.. Nej inte riktigt hann tyvärr inte ta ledigt idag pga att pappa ringde sent igårkväll och sa att det bara fanns flyg hem idag och först på Tisdag så jag valde idag istället, måste erkänna det kommer bli skönt att komma hem men kommer sakna er töser här nere faktiskt, vi måste ta en riktig partytur här någondag :)

Sedan har jag bestämt mig för som alla kallar det "beach 08", att det är dags däremot så tränar jag ju redan mycket men det lär bli mer.. Motivation kanske?

♥ Dessutom så saknar jag Ted hur mycket som helst, kommer ju inte ses på typ tre veckor man telefon finns ju alltid, min stora kärlek eller vad ska man kalla det :) Älskar dig

Det här är mina Do's på sportlovet

* Köra skoter ( inte vad alla göra;P)
* Träna, träna, träna
* Försöka göra klart mitt samhälls arbete
* Umgås med vännerna och familjen
* SOVA !!!
Typ det tror jag, blir nog inget fest för min del när jag är hemma inte, nu är det träningsperiod som gäller om jag ska ha någon chans att komma tillbaka till handbollen..
Fick veta i Onsdag att det även är min menisk som är trasig fast de skulle inte göra någonting åt det eftersom jag inte har några upphakningar så nu blir det bara träna, träna och åter igen träna upp knät.. Är troligast tillbaka helt och jag får önska till rödspätte som är om sisådär en månad en och en ½ ..
Jag vill ha massa cash nu så ja skulle kunna gå och shoppa loss, men icke sa nicke får lägga en upp strategi varje månad tror jag så allt räcker + till lite shopping som gynnar mitt humör och tillfredställer mig mycket väl:)
Nej nu ska jag kila och packa klart till resan hem och städa lite i vardagsrummet :)

/ Hjerpe

image4 
Halloween 07;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0