Tisdag...

Det blev en riktig jobbig Tisdag .. Hunden väckte mig vid halv 9 var tvungen att kliva upp och ge den mat, efter det blev det en lång och jobbigt promenad med en dragandes hund.. så nu är jag trött eller börjar piggna till lite granna iaf.. Har hunnit vila i ungefär 2 timmar eller något..

Idag har jag ingen aning om vad som händer, blir förhoppningsvis stan med Stina och Sandra om jag hinner dit :) Mamma slutar ju 3 så jag får skjuts dit.. Efter det blir det nog träning för min del, förhoppningsvis hinner jag på gymmet men är inte säkert.. återstår att se..

image29
Sjukt snygg..

Nej nu kom jag på att Gossip Girl börjar 8 ikväll så nejnej, inget gym för mig får ta det imorgon istället då :)
Nu ska jag kila och se vart syster tog vägen..

/ Hjerpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0