Tjodär..

Sådär, vet ni vad jag kom och tänka på.. en liten dum grej att diskutera faktiskt men när jag väl har den på hjärnan så kan jag väl lika gärna ta upp det.. detta med "hej bloggen" skulle låta bättre om man skrev "hej läsare" eftersom iallafall jag så skriver jag för er, för att ni ska kunna läsa om hur fantastiskt och spännande även tråkigt mitt liv är emellanåt;)

Ibland kanske det är lite intressant att läsa om och mina galna drömmar..

En dröm ska jag iallafall se till så att den går i uppfyllelse förhoppningsvis i sommar och det är att åka till New York det vore helt underbart, shopping, staden och bara njuta kan det bli bättre? Jag tror faktiskt inte det.. jag älskar storstäder därför kan jag redan fantisera om hur bra jag skulle passa in där ;)

Idag, röd är jag iallafall om kinderna efter min solning igår, dum Pulpan är som säger efteråt "emma du kan ju stänga av förstärkningen efter ett tag" så låg jag där och "sol" brände mina älskade kinder som nu ser ut som tomater, men det lär väl gå över:) min näsa måste jag erkänna är faktiskt ganska söt, ser ut som en liten sån där cocktail tomat fast däremot lite mindre och inte lika rund:P
Det ser ut som att jag rodnar konstant, det är väl vackert ellerhur? Försöker iallafall intala mig, jag slipper ju iallafall använda rouge, det är ju ett plus iallafall =)

Ska ta mig till vardagsrummet för att läsa en text som vi ska ha läst till imorgon på Engelskan, men jag tror inte den är så jobbig att läsa för den är lite sådär "trampa" ner på Sverige typ.. eller kanske inte riktigt men mer skämt och sido något sådant om en engelskman som bott i Sverige och skrivit ner vad han tyckte senare om landet, lite kul om hur missuppfattningar kan ske..

image99


Vilken dag.. kan ja bara säga..

Nu ska jag däremot ta mig härifrån och låta er vara ifred.. Hoppas ni får en fantastisk kväll för det ska nämligen jag ha..

-im watching you

/ Hjerpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0