Today

Idag, ja idag blir det att ta det lugnt fram tills att jag hoppar i duschen börjar göra mig i ordning för ikväll så är det bara lugnt som gäller.. Hur som helst så är jag på ganska bra humör idag är trött men ändå glad..
Imorgon blir det också trevlans..

Så har hunnit vara ute med Mira och hon har busat på efter det har jag bara sovit och vart trötter eftersom jag nu för tiden kliver upp riktigt tidigt för att vara lov:P men då slipper man ju iofs vända på dygnet och det är bra att jag inte gör:)

Jullan is in i think.. och det kommer bli SUPER 12 mars  !!

Nu ska jag kila ner och äta någonting börjar faktiskt bli riktigt hungrig..

/ Hjerpe

image41

Heidi Klum :) Victoria Secret -- oh ja säger jag bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0