Torsdag

Idag är det Torsdag och jag måste faktiskt erkänna att denna dagen gjort mig lite mer glad än vad jag var imorse, inte för att jag inte var glad imorse men så där extra glad, det är skönt gjorde massor med roliga "lekar" eller mer utmaningar i skolan på andra lektionen och det var kul dock blev man varm om något och mina kläder idag passade inte för att göra andra utmaningen men jag gav mig in på den ändå:P

Ska snart bege mig mot träningen ska nog inte träna är fortfarande sjuk så jag blir nog helt frisk istället men ska dit iallafall kanske bestämmer mig för att vara ut och promenera under träningen istället det är ju faktiskt ganska skönt tycker iallafall jag, det är ju super väder idag så man ska inte klaga, bara det skulle sluta blåsa:)
Men jag klagar inte det är ju soligt och fint..

image98


Nu vill jag verkligen ha sommar, det behövs verkligen..Jag känner att jag behöver det.. Ledigt och sol och varmt och allt vad nu sommaren innebär helst den där lukten av nyklippt gräs och blommor och ja höra lite fågelkvitter det skulle inte sitta helt fel :)
Den där känslan finns alltid där, det är inte som en sån där julkänsla som antingen finns där eller inte utan när det blir sommar så får man sommarkänslor.. Helst våren den är så underbar !

Jag ska nog börja byta om, träningen börjar vid 5 tror jag så jag hinner inte sitte här längre tyvärr:/ Men jag återkommer troligast ikväll, hade underbart.. Det ska jag ha..

- im watching you


/ Hjerpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0