Uppknäppta knappar..

Kanske ni undrar vad jag menar med rubriken, men om ni klurar på det så kanske..

Jag instämmer SÅ på Malin, vad hon skrev i sin blogg..

" Det du inte vet om dig själv vet alla andra"

Idag jag har tagit hand om min favorit (Mira).. Dock väldigt jobbig om morgonen kan jag konstatera nu.. Sedan gick jag och kikade lite runt på "stan" med Stina och Sandra, hittade mig faktiskt ett par brillor.. Hoppas på att de blir "fantastic" på sommaren för jag gillar dom mycket..
Om man skulle komma i samma shape som Nicole Scherzinger.. Det vore inte fel, men det är ju inte heller fel att drömma då och då=)



Imorgon blir det att ta hand om Mira igen, men även träning, älskade träning.. Och sedan blir det förhoppningsvis att umgås med Stina=) Däremot så åker jag tillbaka på Lördag men inte helt tillbaka eftersom jag gör ett break i Stockholm "underbara" Stockholm och hälsar på Linn, ska blir riktigt kul var hur längesen som helst jag var där, sedan blir det på söndagen att ta bussen till Göteborg och så får jag sitta där i ungefär sisådär timmar, ur tråkigt om någonting men jag kan gotta mig med Gossip Girl boken som jag kan läsa på resan ner :) Det håller mitt humör uppe faktiskt..

Nu ska jag sätta mig framför Greys och kolla klart de tre sista avsnitten, kanske om jag orkar så tjuvkikar jag nog på nästa Gossip avsnitt.. I just love it .. =)

Måste bara sätta in detta på det här inlägget, det är bara så rätt :)

Lite feminism, men det gör inget eftersom det ser ut såhär..
So, what, am i not supposed to have an opinion?
Should i keep quiet just because im a woman?
When i female fires back
suddenly big talker dont know how to act
so he does what any little boy would do
makin up a few false rumors or two

image31

Gosh, he's cute:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0