Vad ska jag göra?

Idag?

Hmm, jag ska iallafall och ta min andra vaccin spruta vid sisådär  3-4 tiden.. Efter det överväger jag om jag ska och fika hos Julia, hon fyller ju 18 idag=) Sedan ska jag och träna, antingen handboll eller gymmet, det återstår att se, förhoppningsvis kommer jag hinna umgås med Stina ikväll om hon nu inte ska gå och lägga sig tidigt..
Det suger att ha lov när inte alla andra har det, då sitter man här rastlös om dagarna, är hundvakt och gör ingenting jo ligger och sover om dagarna från typ 11-13 ..


Grattis:)

Imorgon, vad händer imorgon?

Jo jag ska träna än engång:P Sedan ska jag försöka umgås med lite vänner.. och jo jag får inte glömma jag ska hämta min efter längtade bok som förhoppningsvis har kommit in då=) Jag behöver verkligen den eftersom jag ska sitta på en buss i 6 timmar på söndagen, någonting måste ju kunna trösta mig iallafall.. Men jag ska ha trevligt i Stockholm det ser jag framemot väldigt mycket, var så himla längesen jag var där..

Och nu ska jag bara invänta att klockan ska bli tre.. eller jag ska göra mig i ordning strax sedan ska jag bara vänta, sitta och snoka lite här på datorn kanske :)

Har redan bestämt min outfit jag ska ha på fredag :) Wiihooo

image33 Perfect :)

/ Hjerpe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0