10:11

Just nu är klockan 10:11 och ja sitter på jobbet, nej man kanske inte ska erkänna att jag sitter framför min blogg under mitt jobb men just nu sitter jag och väntar på att lastbilen ska bli färdig sköljd så jag sedan kan sätta igång med målningen på framsidan.. Jag sitter hellre här än i fikarummet just nu..

Det är FAKTISKT varmt här uppe idag, helt otroligt.. Skönt är det, man klagar aldrig när värmen kommer det är allt som behövs för att få ett bättre humör..

Nu ska jag däremot ta mig härifrån ville bara updt lite granna om vad jag gör =) Hoppas ni har det roligare än vad jag har det, däremot får jag pengar och det är mer värt än att sitta och glassa, dock så är morgontimmarna inte min bästa del av dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0