Aaah..

Så kom det fram att jag glömde mina pups hemma och nu har pappa åkt och köpt ett par till mig, dom jag ville ha fanns inte kvar =/ men nu fick jag ett par andra jätte fina dock super höga mina fötter kommer nog dö ikväll men sånt är livet när man vill vara fin då får man väl som sagt lida lite för det också..

dom ville jag ha..

 Men det blev dessa..

Jag tycker synd om pappa som får betala, men det kallas nog också återbetalning sedan när jag får mina jobbpengar.. Jag gillar inte att gå och köpa saker bara titt som tätt sådär och sen står men utan pengar men nu var jag i behov av det och jag gnäller inte för dom var söta, fanns i svart också men har inga vita så jag slog till på det..

Min faster fyller 50 också, grattis på dig.. Blir 50års kalas ikväll..trevligt =)

Saknar er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0