Brådskande morgon..

Idag kommer jag bara stressa, stressa, stressa iaf fram till 12..
Jag har nämligen gjort en lite tabbe faktiskt, jag har försökt komma till sthlm så sent som möjligt eller rättare sagt få kliva upp så sent som möjligt.. Nu kommer jag vara i sthlm kring 11 och mitt plan lyfter 12:15.. gissa om jag kommer stressa det blir bara att springa ner till Arlanda Express, ta den så fort som möjligt och springa upp till incheckningen så jag inte missar den för då kommer jag inte med planet ..

Jag kanske skulle ha valt mjukisar idag, det känns som att det vore en sådan dag idag faktiskt..

Nu ska jag börja bege mig mot bussen jag sitter på resecentrum just nu i Lkpg, ingenting är öppet här just nu så jag var faktiskt tvungen att fråga en taxichaufför om att växla pengar, jag hade glömt ta mitt bokningsnr till flyget, glömsk som jag är..

Nu ska jag kila så jag slipper stressa dit också.. ha en bra Söndag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0