I väntan..

Sitter just nu hemma hos mina kusiner, väntar på att pappa ska ha hämtat ett par bokhyllor i Norrköping sen ska vi på stan en liten stund och fördriva tiden, Ted jobbar idag så jag har inte så mkt att göra.. Jag åker nämligen ner till gbg imorgon för att fördriva min tid där eftersom Ted jobbar hela veckan så då har jag ingenting att göra så jag får väl vara där nere och leta efter min "dröm" väska, eller rättare sagt dataväska..

Jag har hittat min dröm men den är över min budget tyvärr =/

Hur som helst så hoppas jag att det ska sluta regna och bli underbart fint väder iallafall imorgon nere i götet så kanske man kan få sig lite färg förhoppningsvis iaf..

Hoppas ni har en bra Måndag..

Kommentarer
Postat av: emma

Jaa, jag vill! Men det går inte :S Måste jobba lite innan jag kan åka ner. Men hur länge är du nere? :)

2008-06-30 @ 20:43:43
URL: http://maoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0