Jobbet igen

Nu blir det fullfart igen och jobba, dock har dom lovat regn och säg mig hur regn och målande går ihop ? Jag hoppas det inte regnar så mycket så vi bara kan stoppa på en liten presenning eller något så .. För vi måste måla om vi ska hinna klart, vi får vara superduper snabba när vi målar så vi hinner färdigt så fort som möjligt..

Jag hoppas på en USA resa, jag får veta imorgon det skulle vara SJUKT underbart, det skulle vara min dröm men saker och ting går typ aldrig min väg så det förvånar mig inte om det inte går men jag hoppas verkligen jag hoppas ändå från tårna..

Hoppas eran helg har varit kul, min har varit helt okej .. Ganska slapp om inte annat, tränat har jag iallafall men annars har jag inte gjort särskilt mkt, var ut igår med min syster och Cissi det var trevligt, dock en väldigt kort kväll blev det eftersom dom här uppe bara har öppet till 2 på krogen, lite smått komiskt :P

Men iaf nu ska jag gå och sova, ha en bra kväll och godnatt på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0