Ljust ute

För er som bor i söder så har vi ljust ute just nu, som om det vore 8-9 på morgonen, så är det här uppe i Norrland..För att jämföra norrland och göteborg så är det såhär:
Göteborg - har stor befolkning, en underbar sommarstad, finns större utbud och jag som är en storstads älskare passar det perfekt, kanske skulle det vara lite större men det gör ingenting för det är bra ändå
Norrland - inte ens en bråkdel finns här uppe jämfört med götet, ett underbart "vintersamhälle" dock lite kallt för min del, ljust dygnet runt på sommaren, norrland andas mygg inte lika stort utbud men det har sin lilla charm trotsallt..




Jag har varit riktigt hurtig hela veckan faktiskt, jobbat på jätte bra och jag har tränat mycket, det är inte ofta mina ben har träningsvärk i flera dagar men tro mig jag har sjuk träningsvärk i mina vader sen i Tisdags, funderar på att ta ett benpass på morgonen i morgon eller kanske ska säga idag och ett armpass på söndag eftersom jag vilat idag =) återstår att se..

Nu ska jag däremot gå och sova jag är inte särskilt trött (Konstigt om jag sov hela natten från 23:00-11:00 gick och sov igen från 13:00-16:00 så ganska många sovtimmar jag har fått) men jag behöver mer sömn för att orka med denna vecka som är framför mig ..

Natti på er allihop=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0