NÄR ?

NÄR snöar det i juni speciellt nu till och med 9 juni så snöar det, vad gör jag här uppe egentligen medan alla där nere sitter i värmen så är jag här uppe med 0 grader och snö?
Vad händer med naturen ? Jag måste bara påpeka att människan nog är den trögaste som finns, finns nog andra djur som är smartare än människan, vi bara förstör vår planet och att vi inte ser det.. Tänk nbara på allt som har hänt med naturkatastrofer, jordbävningar hit och dit, SNÖ i juni .. Blääää, kanske måste vakna någongång ??

Nu ska jag till jobbet med mössa och långkalsonger på :) trevligt

Jag skulle måla idag och nu är det kanske för kallt, vi måste bli klara med det, vi behöver VERKLIGEN den här dagen till att måla jag var inställd på regn så förstör snön morgonen med att vi kanske inte alls kan måla, det känns så himla orättvist, bajs väder, är det konstigt att jag har otur i livet ? Jag skulle inte tro det.. allt för att plåga mig ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0