Ojdå..

Vad dålig jag har varit på att uppdatera, men jag har i princip bara jobbat hela veckan och tro det eller ej så jobbar jag även idag en lördag, men endast för att bli färdig med jobbet =)
Måla står det på mitt schema idag och sedan har jag planerat in att umgås med Stina, har inte blivit av förutom engång men jobbet har tagit upp typ all min tid och det är jätte tråkigt däremot är pengar inte tråkiga :P Stina du får se till att ta dig ner till gbg istället då jobbar jag inte och då kan vi gå ut efter du har fyllt år ..

Nu däremot så ska jag och min syster kila till jobbet och börja måla innan det eventuella regnet kommer.. Hoppas ni har en bra Lördag =)

Saknar er där nere..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0