Pigg eller är det bara en förhoppning om mig själv ?

Ja jag tror att jag bara hoppas på att jag ska vara pigg på morgonen att jag ska hoppa ut ur sängen och tycka att det är super kul att jobba men så är ju inte läget det är ju inte det roligaste däremot kan jag konstatera iaf att jag får pengar och då blir jobbet genast så mycket lättare.. Detta kommer nog blir bra tror jag, det känns som det..

Denna sommaren, jag vet inte om eller på vilket jag ser framemot den, gör jag det alls? För sommaren innebär att jag måste erkänna, ekänna min smärta som ligger där i bröstet och trycker, jag måste börja vakna upp till verkligheten och det vill jag inte, för om jag måste göra det så faller min värld ner omkring mig och jag har aldrig varit en sådan som bara faller ihop och ger upp och bara liksom är, nej jag kämpar alltid just när vet jag inte vad jag ska tycka om denna sommaren..

Detta kommer nog att vara en bra sommar men framförallt en av världens jobbigaste, du är inte här med mig längre min vän, sommaren innebar ju Brokind, Du, FEST, Bada, Jaga kor, Slappa, Träna helt enkelt bara leva livet, njuta av det som finns här och nu, men nu finns du ju inte längre bara i våra minnen och vad har du nu tänkt att jag ska göra? Tänkte du på det när du lämnade mig här? Vad jag ska göra nu? Du bara lämnade mig, jag förstår inte.. Hur kunde du bara gå och inte säga hejdå? Jag skulle aldrig göra så mot dig.. Jag vill inte vakna upp, jag vill inte inse att DU en av mina bästa vänner bara försvann, bara lämnade mig för att du inte orkade, men vännen jag skulle ha orkat med dig, jag skulle ha hjälpt dig ställa dig upp igen på benen, jag skulle ha gjort vad som helst för att bara få krama om dig just nu precis som vi alltid gjorde..
Hur du skämtade med mig jämt och ständigt, hur du ALLTID ställde upp.. Vänner växer inte på träd särskilt inte sådana som du.. I Miss you ...............................

Bästa sommaren ever..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0