Såååja :)

Jag har just beställt lite kläder av en vän som just nu är i LA, helt perfekt.. jag hoppas han hittar sakerna där och att dom kommer hem till mig här i Sverige för jag är helt kär i dom, underbara helt enkelt.. hoppas detta går min väg då..dock har jag lite problem med storlekar och så någon som vet hur skostorlekarna i USA är jämfört med Sverige? För jag tycks inte hitta den rätta riktigt =/

Ikväll skulle jag egentligen vart med Stina men det vart inte så hon bestämde sig för att bege sig ut och jag är lite sjuk än och jag vill inte bli mer sjuk så jag stannade hemma och tog mig en myskväll istället, lät inte det lite perfekt? Eller ja det skulle vara kul att vara med henne just nu men det är skönt att sitta och bara ta det lugnt, jag är så himla slut efter jobbet hela tiden..

Däremot har jag knappt kunnat träna nu sen i Torsdags =/ jag blev ju sjuk och då är det inte bra men halsen börjar släppa nu så jag tänkte försöka ta mig till gymmet imorgon, ska försöka hinna med det iaf..

Nu däremot ska jag hoppa in i duschen, fixa mina naglar både fötter och händer och sen sätta mig framför tvn, kanske en trevlig kvällsfika och sen sängen =)

Hoppas ni har haft en bra Lördag..



(Jag ser upp till dig) eller tvärtom..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0