Söndag igen ..

Nu snart är jag inne på min tredje jobb vecka och tiden har bara runnit iväg känner jag, så nu är frågan vem jobbar på en Söndag? Jag jobbar på en söndag, fast jag tycker faktiskt det är värt det eftersom vi slipper stressa nästa vecka då har vi ett litet försprång och det är bra eftersom det kanske kommer regna igen och idag ser det inte ut att göra då, så egentligen hade vi behövt hela dagen till att måla men vi har ingen som kan flytta på den dumma lastbilen =/ det är däremot segt..

Annars får jag se vad som händer och vad jag hinner med, hoppas ni får en bra Söndag och att ni ligger och sover gott i era sängar för det gör inte jag=P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0