Tillbaka igen

Nu är jag tillbaka igen och uppdaterar mig här, jag var dålig på det igår.. Men var så otroligt trött så jag orkade aldrig sätta mig här framför datorn.. Har börjat jobbet också det är jobbigt fast inte lika jobbigt som förra året ändå, jag målar igen och det är faktiskt rätt skönt iallafall när det är fint väder..
Har även fått mig byggt ett mål som jag ska ha här utanför måste träna lite teknik och så från kanten eftersom jag gått ner dit nu =)

Ikväll blir det väl att umgås med Stina om det nu inte blir försent dvs..

Var och gymmade överkropp igår i 1½ timma var faktiskt skönt och sen idag har jag kört först ben stenhårt på gymmet sen for jag ut och körde backe .. Nu kommer jag ha träningsvärk skönt om inte annat, imorgon blir det gymmet igen fast då överkropp.. Jag känner mig faktiskt riktigt duktig, jag är ju det också, så här mycket har jag aldrig tränat på ett sommarlov eller ja såhär mycket som jag gjort hittils har jag ju men inte så mycket som kommer att träna..

Kul samtalsämne också:P hur som helst nu ska jag kila ner, ha en bra Tisdagskväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0