Tisdag och regn

Vi har hunnit måla hela långa väggen imorse och tänkte just börja med ett andra varv och tro det eller ej så ÖSregnar det, hoppas bara inte färgen trillar av skulle vara mer än jobbigt att göra om det vi gjort imorse..

Idag, hmm det blir nog bara att jobba tror jag som vanligt och träna såklart, hinner inte så mkt mer ska försöka umgås med lite vänner innan jag åker ner iaf, vore kul om jag hann lite mer än att träffa tex Stina engång på en månad :S det är segt, men allt är pga jobbet...

Hur som helst hoppas ni har en bättre Tisdag..

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, men det vet väl jag också, det var därför det var så bra ;) Det gjorde ju ingenting :P

2008-06-17 @ 11:59:36
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0