Torsdag, slö dag..

Torsdag idag, det är verkligen en sådan där trött slö dag då man inte orkar göra någonting jag kom hem vid typ halv 5 idag, fixade lite med mobilen kolla tv i en timme och nu ska jag käka sen tillbaka till jobbet, kul va? eller inte, ska måla klart en vägg som kanske tar få se 2 timmar eller något.. Skulle egentligen på gymmet men hela min kropp är uttömd efter dessa veckors jobb så jag tar en springtur eller något, kanske lite intervall träning och sånt istället..

Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra i sommar, får väl se vad som händer åker nog ner nästa vecka hur som helst till Linköping har inte träffat ted på snart en månad, smärtsamt..

Nu ska jag däremot käka så jag kan återgå till jobbet, hoppas ni har en bättre Torsdag än vad jag har =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0