A different kind

Nu sitter jag hemma i lägenheten kom hem för typ 15 min sedan eller något sådant..
Skolan har varit helt okej idag, gjorde inte så mycket övade lite före nationella i Engelska, jag hoppas verkligen att det går bra, eller det måste gå bra =)

I helgen blir det att ta de lugnt och inte åka till hjärta mitt, men det blir nästa helg istället vet ni vad som händer nästa vecka? Jag har tjatat om det ganska mycket men äntligen är det bara måndag att ta sig igenom, denna helgen blir bara en softar helg och sen måndagen med nationella sedan på Tisdags morgon bär det iväg för lite shopping och konsert, underbart va ?

Idag har jag har en liten different kind of look ;) You will see..dock dålig och suddig kamera men det får jag leva med :)




Ikväll blir det väl att bara ta de lugnt, mickan, emelie och julia kommer la hit tror ja.. och sen är väl julia grahn också här men vi ska väl typ spela lite tv-spel och sånt jag och pulpan ska göra lite egna hamburgare och så ska bli gott :)

Nu ska jag sätta mig framför tvn tror eller så tar jag mig ner för en soltur..


- im watching you

/ Hjerpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0