Breakin dishes

Jag kan inte sluta lyssna på Rihanna just nu det är bara för att jag är SÅÅ partysugen just nu, och jag hoppas det blir 14 April det skulle också slå allting :) Sthlm över en helg med massa party och konsert igen det vore något det..
Jag vill tillbaka till sthlm nu det har varit 3 sjukt roliga dagar och skit snack på aftonbladet om att hon kunde ha haft mer "passande" kläder osv, vem bryr sig? Hon gjorde en sjukt bra konsert dock lite kort men jag är defentivit nöjd och hon ser så sjukt bra ut också vem bryr sig om lite kläder då? inte jag :P Jag fick det jag kom dit för..

Jag tror faktiskt många andra också var väldigt nöjda..

Och jag sitter och längtar super mycket till sommaren ifall min New york resa blir av, jag hoppas verkligen det, det vore underbart :)

Ska även beställa om min biljett till Göteborg såg just att jag skulle spela imorgon div2 mot Aranäs dock är jag inte hemma :/ aja man får ta nya tag nästa säsong istället eftersom min säsong flöd sin kos.. Har match på söndag det var det jag ville komma till därför ska jag byta min biljett mot en tidigare så jag hinner vara med och spela för jag är sugen på lite handboll just nu faktiskt eller rättare sagt massa träning :)

Nu ska jag gå och umgås med mitt hjärta eftersom han kom hem nyss från skolan och övningskörningen med bilskolan..

- im watching you

/ Hjerpe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0