Broken..

Jag tror alla människor någonstans i sitt inre är lite sönder om jag ska uttala mig på det sättet, jag tror människor försöker dölja sitt jag precis som jag gjort flera gånger.
När man står där och kommer på sig själv, det är en sådan där underlig känsla man får i magen iallafall jag..
En sån där känsla av att man tror att allt ordna sig, att man kommer läka sig själv men jag tror inte på det, läka sig själv? Jag tror människor i sin omgivning är de som hjälper en upp, hjälper en läka, hjälper en gå igenom livet..Det är så svårt att förklara..

Du sa att du aldrig skulle lämna mig, att vi alltid skulle vara "vänner".. Att det skulle vara som då, men vad gjorde du? Du svek, du lämnade mig där ensam, du lät mig gå den långa vägen, men jag tror du tittade tillbaka när jag inte såg av ånger innerst inne för jag vet att vänner som jag och du var, släpper man inte taget om?
Jag vill inte tro att du var en av dom som skulle komma in i mitt liv för ett syfte för att sedan släppa taget om mig och bara gå din väg, även om jag inte vill erkänna det för mig själv så tror jag att jag redan vet svaret...

För första gången så tänker jag inte på dig längre, ibland då och då kommer du upp där i tanken, du lärde mig så mycket med livet och värderingar och nu sitter du och är förhoppningsvis lycklig med din flickvän och dina vänner och vad du än gör precis som jag är lycklig nu, efter all denna tiden jag bara stängt allt detta inne så kan jag äntligen bara öppna mig och släppa ut dig för jag tror det var dags nu..


Nu blev det ett långt inlägg..

Men vi åker iallafall imorgon, det känns inte som om det är imorgon vi tar oss iväg, men du även om det inte känns så, så kommer vi nog ha en riktigt rolig resa.. Jag ska njuta in i sista stund, det kommer bara hur kul som helst :)
Jacuzzi, Shopping, Rihanna och massa trevligt sällskap..
Linn vi får ta våran helg någongång det ser jag framemot..

På tal om ingenting så har ni gjort mig starkare, im fine without you!! Min motivation har kommit tillbaka =)

nu ska jag sova, ha en underbar vecka tis-ons-tors och jag ska försöka uppdatera mig..

- im watching you
image163
/ Hjerpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0