Drown ..

Jag sitter här med blandade känslor, avsky och någon annan konstig känsla, människor vad ska man säga? Det finns kanske inte egentligen något att säga om dem.. Hur man kan bete sig som en jävla skit mot ens vän, hur man kan göra något sådant att ens tänka tanken, onykterhet är ingenting att skylla på för så gör man inte, det är ni som är skitarna, det är ni som är äckliga och det är NI som man ska spotta på..
Det är ju ni som ska sitta och få skiten ..
Ni är fan inte värda en jävla smula när man gör något sådant ...

Om det vore så enkelt att sätta skiten på er, så skulle jag vara glad att få äran att göra det !!

Om jag vore dom i "er" närhet så skulle jag ha hållt mig borta från er.. You suck !!

Och jag tänker på dig vännen det gör jag.. Håll dig stark !!

Nu ska jag börja skriva klart mitt samhällsarbete, det ska vara inne idag dock :/ men jag har nog inte så mycket kvar att skriva så jag får sätta igång nu..

och mitt huvud snurrar just nu:/

-im watching you

 
/ Hjerpe



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0