Första idag..

Detta är mitt första inlägg idag eftersom jag har haft fullt upp sedan imorse.. jag har hunnit vara och träna och det var skönt men jag vart trött körde stenhårt mina armar och sedan efter det åkte jag, mamma, syster, lillebror och mira (min hund) till min Morfar och hälsade på det blev promenad och tro det eller ej lite längdskidor för mig, jag lägger upp bild sen:P Det såg lite roligt ut det var ett under att jag ställde mig på ett par längdskidor efter alla dessa år jag har faktiskt tränat lite längd men det var inte särskilt långvarigt som alla andra min sporter jag "provade" när jag var liten=)

Snart ska jag till Stina, jag har just varit och duschat och ska fixa mitt stipendium sedan blir det väl att ta mig till henne.

Jag återkommer lite senare ikväll med en lite bättre uppdatering..

Saknar dig vännen :(

- im watching you

/ Hjerpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0