Fredag morgon

Jag har alldeles just varit och promenerat upp till Hirvas heter det ett litet fjäll här uppe, det var skönt att få lite motion och min fot klarade av det galant :) Bara svullnade skulle gå ner så skulle det vara skönt..
Klev upp typ 8 imorse och åkte ut vid halv 9 för att promenera med pappa, mamma och Mira :) Underbart väder ute idag hoppas det blir lite varmare bara..

Är även tjejkväll ikväll hemma hos Sissi, blir nog några tjejer som ska käka lite gott och sitta och snacka bara =) Trevligttrevligt. Jag åker även tillbaka snart både roligt och tråkigt.. Menmen..

Lägger upp lite bilder från min skidåkning nu och även nu när vi promenerade .. Det är sjukt mycket snö där uppe..



 
Detta var då vår skidåkning för någon dag sedan hos min morfar :)

Nu kommer min underbart fina tårta jag gjorde till Janne när han fyllde 25 =)



Och nu vår promenad upp på Hirvas :)



Och en underbar bild på min sötnos och sen en bild på mamma och hon..



Hoppas ni kan njuta av några fina vinterbilder.. Nu ska jag bege mig till gymmet tror jag =) Jag återkommer..
Ha en underbar dag och hoppas eran är lika solig som våran



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0