God morning..

Morning morning..

Jag har vaknat för en liten stund sedan har hunnit duscha och äta lite frukost och vad ska jag göra nu då? Det är ju frågan, jag kanske sätta mig och kollar någon film eller något det kanske är lite roligare.. Söndagar, hmm? Vad ska man säga, de är alltid jobbiga tycker jag och sega för nu vill jag bara att skolan ska rusa iväg så jag kan åka till Stockholm men dock så har vi nationellt prov i Eng B och det ser jag inte framemot jag hoppas jag klarar det, jag hatar verkligen läs och hör förståelse.. it sucks.. 




 image160
Så jag kanske får träna lite på det idag om jag ska försöka klara mig igen morgondagens prov..

Jag skrev ett inlägg innan jag gick och la mig igår men dock så började Emelies dator krångla och jag kunde inte komma in på blogg så nopes det försvann tråkigt nog :/

Ha en bra dag, för det ska väl jag också ha hoppas jag .. en lugn iallafall


- im watching you

/ Hjerpe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0