Godkväll

Nu är jag trött och jag ska faktiskt gå och sova nu vid denna tiden, jag tänker absolut inte vara uppe länge ikväll eftersom jag inte ska vara dötrött på dagen..

Idag blev det helt ändrade planer, jag åkte och käkade lite middag med Stina, Sandra, Linn och Sanna och det var trevligt=) Sedan vandrade vi runt lite i olika affärer jag hittade mig ett par örhängen och en bok, femte boken av Gossip men det blir inget läsande idag eftersom jag är superduper trött..
Efter det har jag varit och tränat och jag lovar jag är nog den mest otursamma person just nu, jag stukade foten idag också samma fot på det skadade knät, hur ska detta sluta? Aja får se de som att jag kommer bli sjukt stark i mina armar om inte annat :P

Imorgon får jag se vad som händer, ska kolla på ett par nya handbollsskor med pappa eftersom det inte funkar att ha mina springskor längre, hoppas knät håller då och att jag inte får ont av handbollsskorna för det fick jag tidigare, så det blir ett par nya förhoppningsvis om jag inte hittar några här gör jag nog det nere i Götet.. Ska kanske och promenera upp för ett jätte högt berg imorgon om min fot tillåter med mamma och nån och Mira:)

hoppas eran dag har varit super, min har varit till och från =)

( Erock, jag kommer alltid fråga mig varför )

- im watching you

/ Hjerpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0