Gokväll allihop

Nu sitter jag här återigen, har nyss kollat det nionde avsnittet av Gossip och den blir bara bättre och bättre, men vad ska jag göra när det tar slut? Jag hoppas verkligen att det kommer en andra säsong det vore asgrymt..

Idag har det varit en ganska dag ändå, har först varit i skolan som var otroligt segt men det funkade väl det var ju fint väder så det gör ju humöret mycket bättre sedan har jag tränat, jag slog banrekord igen och jag är super glad=) Det var inte förväntat eftersom jag har varit skadade och inte alls kunnat träna som förut, så nu ligger jag nere på 28 och tro mig jag kommer komma ner på 27 nångång :) Det är mitt mål..

Hur som helst är det SM final i helgen men jag följer nog inte med, jag är nog inte ens uttagen så men det får jag leva med får försöka fokusera på nästa säsong istället för då kommer jag vara tillbaka mer tränad than ever.. nu ska jag köra på hårt och det kommer vara super bra för min del, jag behöver det, jag BEHÖVER verkligen min motivation tillbaka om jag ska orka, för detta känns som att det inte leder något vart men förhoppningsvis gör de det..

I really hope so !!

Nu ska jag börja gå och lägga mig, ska inte skriva så långt idag ..
Men hoppas ni också har haft en solig och bra dag, och att nästa dag blir precis lika bra

- im watching you

NattiNatti

/ Hjerpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0