Gomorrn..

Jag har typ just vaknat, eller jag vaknade tidigare av massa personer som ringde mig men jag somnade om men nu åker Julia så jag var tvungen att kliva upp denna gången kunde jag inte somna om och om jag ens hade försökt så hade jag bara fått ont i huvudet..

Jag funderar på att ta mig in till stan och köpa mig lite "klipp" papper och börja på mitt kollage som jag har tänkt börja på aslänge.. men det återstår väl att se hur snabb jag är, ska även förbi och sola eftersom jag varken gjorde det igår eller torsdags så nu får det bli igen så jag inte ser helt död ut på Rihanna :P
haha

Vad ska jag göra i helgen då ? Det kan man ju fråga sig, det återstår väl att se på den fronten :)

Nu ska jag iallafall försöka piggna till så jag återkommer om ett tag ..

- im watching you

/ Hjerpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0